Lakatos Levente: Barbibébi

Te. Jó. Ég.

Bizony, elolvastam. Elég régóta húzzuk egymást a baráti társaságban, hogy olvass barbibébit meg fejősévát, így mikor megláttam a könyvtárban, egyszerűen nem tudtam otthagyni. És nem vagyok rá büszke, de be kell vallanom: kiolvastam.

A mű a szerző, Lakatos Levente (akinek saját oldala van, ahol lehet barbibébis kitűzőt rendelni) első könyve, de mint értesültem, sajnos nem az utolsó. A következőt már nem fogom elolvasni.

Az egész olyan, mintha az amerikai tinifilmeket kereszteznénk egy krimivel, magyarországra helyeznénk, és megspékelnénk sok-sok közhellyel és nonszensz mozzanattal. Rengeteg apróság volt, aminél csak fogtam a fejem, például az esőben futkározás, a hajvágós roham meg egyáltalán, a jellemek nagy része. Tizenévesek jobb fanfictionöket írnak a neten!

Talán nem húzom fel magam annyira (magas az ingerküszöböm, a Bad Girl sorozatot is majdnem végig olvastam), ha a hátsó borítón nem hívják fel a figyelmem: Lakatos Levente “közvetlen közelről ismeri a sztárok csillogó és gyakran sötét világát”. Első oldalon a felirat: “Ez nem lányregény! Ez az élet!”
Na nemár. Úgyhogy innentől kezdve nem tudtam jóindulattal viseltetni iránta, mert a leírt hülyeségek forrása ezek szerint nem a tapasztalatlanság.

Röviden: a szereplők vagy idegesítőek, vagy irreálisak, a cselekmény vontatott és a vége meg… apám szokta mondani, ha megkérdezem, hogy hogyan végződött egy film: abbahagyták. Itt is ez lehetett. Nicsak, megvan az 550 oldal? Ennyi elég lesz, akkor fejezzük be valamivel. Puff kész vége.

Ajánlani senkinek nem ajánlom, én csak azért olvastam el, mert rosszul éreztem magam, hogy olvasatlanul fikázom. De mostmár megtehetem, háháháhá!

(bocsánat a szétszórtságért, éjszaka van, én meg irtó dühös vagyok)
(ja, és mostantól igyekszem nem eltűnni)

Vélemény, hozzászólás?

