Carlos Murillo: Dark Play

Mostantól a színházélményeimet is ki kell gépelnem magamból.

A darabot ma (tegnap) este láttam a Vígszínház eldugott kisszínpadán az osztályom egy-két vállalkozó szellemű tagjával és  magyartanárnőmmel (aki egyébként csodálatos érzékkel választja ki a csapnivaló darabokat, mégis mindig elmegyek, hátha most jó lesz).

A szórólap alapján én egy kicsit másra számítottam, talán ezért ért csalódásként. A sztori közepe Nick (Varju Kálmán), aki ízléstelen, suhogós macinaciban osztja az észt arról, hogy minden embernek van “Átb@szhatósági Faktora”, és hogy mindenkit át lehet verni. Na hajrá. Neki is lát egy fiatal srác, Adam (Józan László) szédítésének: Fiatal lánynak adja ki magát a chaten. Adam teljesen belehabarodik, és elindulnak lefelé a lejtőn. És csak mennek és mennek és mennek.

Én nem szeretem annyira az ilyen színházat, de tény mi tény, elgondolkoztatott. Viszont nem éreztem eufórikus örömöt, hanem fáradtságot, hogy jajj, milyen messze van még a hét vége. És az ilyen darabot én csak lepontozni tudom.

Akit érdekel: http://www.pestiszinhaz.hu/write/vig/index.php?ea=dark

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

